Κανονισμός Λειτουργίας



1.  ΑΦΙΞΗ - ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Η ώρα άφιξης (check-in) στο κατάλυμα, αν δεν περιγράφεται διαφορετικά στην κράτησή σας, είναι από τις 14:00 και μετά ενώ ή ώρα αναχώρησης (check-out) είναι μέχρι τις 11:00.
Το ενδεχόμενο παράτασης της ώρας αναχώρησης μετά τις 11:00 εξαρτάται από την διαθεσιμότητα του καταλύματος. Όταν αυτό είναι εφικτό και εφόσον δεν υπάρχει άλλη κράτηση για την ίδια μέρα, θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν προκειμένου να ικανοποιήσουμε το αίτημά σας.
Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να μας γνωστοποιήσετε το αίτημά σας αυτό κατά την κράτησή σας διότι σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση δεν θα μπορεί να γίνει δεκτό.


2. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΙΩΝ
Αγαπούμε ιδιαίτερα τα παιδιά και θα κάνουμε  ό,τι είναι δυνατόν προκειμένου να απολαύσουν τη διαμονή τους μαζί με τους γονείς τους.
Τα βρέφη (έως 2 ετών) μπορούν να φιλοξενηθούν χωρίς επιπλέον χρέωση σε παρκοκρέβατο.
Τα παιδιά ηλικίας 2 έως και 15 ετών μπορούν άνετα να φιλοξενηθούν στην κουκέτα ή στους καναπέδες και η χρέωσή τους είναι κατά 50% μειωμένη σε σχέση με των ενηλίκων.
Παιδιά ηλικίας 16 και άνω θεωρούνται ενήλικες και ισχύει και γι' αυτά η ανάλογη τιμολογιακή πολιτική με αυτή των γονέων τους.
Πέραν του παρκοκρέβατου και ενός ράντζου, επιπλέον κρεβάτια  δεν μπορούν να προστεθούν στα δωμάτια και χρησιμοποιούνται μόνο τα κρεβάτια τα οποία παρέχονται.
Όλα τα παιδιά που διαμένουν στο κατάλυμα πρέπει να συνοδεύονται και να βρίσκονται υπό την συνεχή επίβλεψη ενηλίκου.


3. ΑΛΛΑΓΗ ΠΕΤΣΕΤΩΝ ΚΑΙ ΚΛΙΝΟΣΚΕΠΑΣΜΑΤΩΝ
Η αλλαγή σε πετσέτες και κλινοσκεπάσματα γίνεται μόνο πριν από κάθε διαμονή καθώς και σε διαμονές που ξεπερνούν τις τέσσερις (4) νύχτες. Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας.


4. ΚΑΠΝΙΣΜΑ
Το κάπνισμα απαγορεύεται αυστηρά στον εσωτερικό χώρο του καταλύματος.


4.  ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ
Τα κατοικίδια ζώα δεν επιτρέπονται σε κανέναν χώρο του καταλύματος (εσωτερικά ή εξωτερικά). Σε περίπτωση που προσέλθετε με κάποιο κατοικίδιο, το κατάλυμα έχει δικαίωμα να αρνηθεί την διαμονή σας, να ακυρώσει την κράτηση και να χρεώσει τη συνολική προσυμφωνημένη αξία της.


5.  ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΕΛΑΤΩΝ
Παρακαλούμε τους πελάτες μας να μην προκαλούν ενόχληση, να συμπεριφέρονται κόσμια και να σέβονται τους άλλους κατοίκους του συγκροτήματος, ιδιαίτερα κατά τις ώρες κοινής ησυχίας. Όλοι οι πελάτες οφείλουν να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς, ενώ το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την πρόσβαση ή να εκδιώξει με κάθε επιφύλαξη οποιοδήποτε άτομο, την συμπεριφορά του οποίου θεωρεί επικριτέα. Σε αυτήν την περίπτωση, το κατάλυμα δεν υποχρεούται να καταβάλει καμία αποζημίωση.


6.  ΖΗΜΙΕΣ - ΦΘΟΡΕΣ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΟΣ
Σε περίπτωση κλοπής, φθοράς δωματίου ή άλλης περιουσίας που οφείλεται σε δόλο, βούληση ή αμέλεια, το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να απαιτήσει την άμεση καταβολή του ποσού της ζημιάς που υπέστη από τον πελάτη, διαφορετικά επιφυλάσσεται παντός νομίμου δικαιώματός του.


7.  ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ
Το κατάλυμα δε φέρει οποιαδήποτε ευθύνη στην περίπτωση που δεν μπορεί να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του προς τον πελάτη, ολικά ή μερικά, λόγω περιπτώσεων ανωτέρας βίας (π.χ. πυρκαγιά, τρομοκρατική ενέργεια, πλημμύρα ή θεομηνία).


8.  ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ
Κάθε πελάτης είναι υπεύθυνος καθ' όλη τη διάρκεια της παραμονής του στο κατάλυμα για τη φύλαξη σε ασφαλές μέρος των προσωπικών και πολύτιμων ειδών του, των χρημάτων κλπ. Το κατάλυμα δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή καταστροφή τους και απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη, αν η ζημιά ή η απώλεια οφείλεται σε αμέλεια του πελάτη ή των λοιπών προσώπων που διαμένουν μαζί του. Επίσης το κατάλυμα δε φέρει ευθύνη, αν η βλάβη, καταστροφή ή η απώλεια οφείλεται σε ανώτερη βία (σεισμός, πυρκαγιά κλπ).

Πού θα μας βρείτε